Pirkimo taisyklės

  • Prekes pristatome visoje Lietuvoje, išskyrus Neringą. Dėl pristatymo į Neringą teiraukitės telefonu +370 659 20667.
    Prekes pristatome per 2-3 darbo dienas. 
    Minimali krepšelio suma yra 10 eur su PVM. Pristatymo mokestis visoje Lietuvoje išskyrus Neringa - 7 EUR su PVM.
    Perkant už 80 Eurų su PVM ir daugiau - pristatymas nemokamas.
    Hedonist.lt prekių pirkimo ir pardavimo taisyklės
    I. Bendrosios nuostatos
    1.1. Šios prekių pirkimo ir pardavimo taisyklės (toliau – „Taisyklės“) yra Pirkėjui ir UAB „Hedonista" (toliau – „Pardavėjas“) privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Šalių teisės ir pareigos, Pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo, pristatymo ir grąžinimo sąlygos bei tvarka, taip pat kitos su prekių pirkimu ir pardavimu Pardavėjo interneto parduotuvėje hedonist.lt (toliau – „internetinė parduotuvė“) susijusios nuostatos. Pirkėjas patvirtina Taisykles su jomis susipažinęs bei pažymėjęs varnelę prie teiginio „Patvirtinu, kad sutinku su taisyklėmis“.
    1.2. Pirkėjas su šiomis Taisyklėmis sutinka registruodamasis interneto parduotuvės svetainėje.
    1.3. Registruotis ir pirkti prekes interneto parduotuvėje turi teisę išimtinai tik:
    1.3.1. Veiksnūs fiziniai asmenys, nuo 20 metų amžiaus t.y. asmenys, sulaukę 20 metų amžiaus, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;
    1.3.2. juridiniai asmenys.
    1.4. Pirkėjas, sutikdamas su Taisyklėmis, patvirtina, kad, remdamasis šių Taisyklių 1.3. punktu, turi teisę registruotis ir pirkti prekes interneto parduotuvėje.
    1.5. Iškilus būtinybei ar esant Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytoms aplinkybėms, Pardavėjas turi teisę pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles. Apie tai Pirkėjai bus informuojami, prisijungę prie paskyros arba apie pakeitimus informuojant el. paštu, naujienlaiškiais, patalpinus informaciją svetainėje hedonist.lt
    1.6. Pirkėjas privalo susipažinti su Pardavėjo patvirtinta ir viešai paskelbta Privatumo politika.
    1.8. Pirkėjas, sutikdamas su Taisyklėmis, patvirtina ir supranta, kad hedonist.lt el. parduotuvėje esančios nuotraukos yra skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Originalių produktų spalvos, užrašai, matmenys, funkcijos ir/ar kitos savybės dėl savo vizualių ypatybių gali skirtis nei parodyta hedonist.lt el.parduotuvėje. Pirkėjas privalo vadovautis prekės aprašymu.

    II. Pirkimo-pardavimo sutarties sudarymas
    2.1. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta, kai Pirkėjas, išsirinkęs perkamą(-as) prekę(-es) ir suformavęs prekių krepšelį, paspaudžia nuorodą „UŽSAKYTI“. Laikoma, kad kiekvienos Pirkėjo ir Pardavėjo sudarytos Sutarties sąlygos yra identiškos šių Taisyklių sąlygoms ir tokios Sutartys visada šalių vykdomos pagal šias Taisykles.
    2.2. Sudarius Pirkimo-pardavimo sutartį, Pirkėjo užsakymo atlikimo metu nurodytas prekių asortimentas, jų kiekis, kaina, pristatymo laikas bei kitos sąlygos yra privalomos Pirkėjui ir Pardavėjui, ir gali būti keičiamos tik šiose Taisyklėse nustatyta tvarka.
    2.3. Pirkimo-pardavimo sutartys saugomos Pardavėjo duomenų bazėje.
    III. Pirkėjo teisės
    3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes internetinėje parduotuvėje vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis.
    3.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių Pirkimo-pardavimo sutarties, sudarytos su internetine parduotuve, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu: info@hedonista.lt, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo kokybiškos prekės pristatymo dienos.
    3.3. Aukščiau aptarta Pirkėjo teisė atsisakyti prekių Pirkimo-pardavimo sutarties įgyvendinama vadovaujantis Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 1 dalimi. Pirkėjas šia teise gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat jei ji nebuvo naudojama.
    3.4. Pirkėjas neturi teisės pasinaudoti teise atsisakyti prekių Pirkimo-pardavimo sutarties, kaip nurodyta Taisyklių 3.2 p., tais atvejais, kurie nurodyti Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje, pavyzdžiui: dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas arba dėl alkoholinių gėrimų, kurių kaina nustatyta sudarant pirkimo–pardavimo sutartį ir kurie pristatomi po trisdešimt dienų nuo sutarties sudarymo, o tikroji gėrimų vertė priklauso nuo rinkos svyravimų ir kt..
    3.5. Įsigijęs nekokybišką prekę Pirkėjas turi Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.
    3.6 Užsakyto ir suformuoto Prekių krepšelio anuliavimas ar koregavimas galimas tik vykstant prekių išpardavimui. Pasibaigus prekių išpardavimui anuliuoti ar koreguoti galimybės nėra.
    Jeigu Prekių krepšelis yra suformuotas per prekių išpardavimą, kurių pristatymo terminas yra nurodytas iki 9 darbo dienų, anuliavimas ar koregavimas nėra galimas. Pateikus tokių prekių užsakymą, prekių siuntinys pradedamas formuoti nedelsiant.
    Nepaisant to, kad Pirkėjas tam tikrais atvejais negali atšaukti, anuliuoti ar koreguoti užsakytų Prekių krepšelio, Pirkėjui lieka teisė atsisakyti sutarties ir Prekes grąžinti šiose Taisyklėse nustatyta tvarka.
    IV. Pardavėjo teisės
    4.1. Jei Pirkėjas bando bet kokiu būdu pakenkti interneto parduotuvės darbui, duomenų saugumui ar pažeidžia kitus VI punkte paminėtus Pirkėjo įsipareigojimus, tuomet Pardavėjas turi teisę panaikinti Pirkėjo registraciją ar kitaip apriboti galimybę naudotis interneto parduotuve.
    4.2. Pirkėjui iš anksto apmokėjus užsakymą ir Pardavėjui nepavykus susisiekti su Pirkėju per nurodytą terminą pagal pasirinktą pristatymo būdą, užsakymas yra atšaukiamas ir grąžinamas atgal Pardavėjui.
    V. Pirkėjo įsipareigojimai
    5.1. Pirkėjas privalo sumokėti už įsigytas prekes ir jas priimti šiose Taisyklėse numatyta tvarka.
    5.2. Jeigu Pirkėjas, prekių pristatymo metu, be svarbių priežasčių atsisako priimti prekes, Pardavėjui pareikalavus Pirkėjas privalo padengti prekių gražinimo išlaidas. Nepavykus susisiekti ir pritatyti užsakymo pirkto pasirinktu metu ir būdu, pirkėjas turi prekes atsiimti iš UAB “Hedonista”, Smolensko g. 10-95, Vilnius. Pinigai už pristatymą nėra grąžinami (jeigu pristatymas buvo mokamas).
    5.3. Pirkėjas įsipareigoja saugoti ir neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo prie interneto parduotuvės duomenų. Jeigu Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, privalo nedelsiant informuoti Pardavėją elektroniniu paštu:info@hedonista.lt
    5.4. Pardavėjas neatsako už trečiųjų asmenų veiksmus pasinaudojus Pirkėjo prisijungimo duomenimis iki informavimo momento ir galimybės interneto parduotuvės administratoriui pakeisti Pirkėjo prisijungimo duomenis. Tokiu atveju Pardavėjas turi teisę manyti, kad veiksmus interneto parduotuvėje atliko Pirkėjas.
    5.5. Interneto parduotuvės Pirkėjai privalo laikytis šių Taisyklių bei sąlygų, taip pat Privatumo politikos sąlygų, aiškiai nurodytų internetinės parduotuvės informacijos skiltyse ir nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.
    5.6. Alkoholinius gėrimus turi teisę įsigyti tik blaivūs ne jaunesni nei 20 m. asmenys.
    5.7. Juridiniai asmenys alkoholinius gėrimus gali užsisakyti ir įsigyti tik reprezentacinėms reikmėms ir kitiems įstatymų leidžiamiems tikslams. Pirkėjas (juridinis asmuo) užsakydamas alkoholinius gėrimus Internetinėje parduotuvėje patvirtina, kad alkoholinius gėrimus įsigyja reprezentacinėms reikmėms ar kitiems įstatymų leidžiamiems tikslams ir nėra Lietuvos Respublikos alkoholio kontrolės įstatymo 17 str. 6 ir 7 dalyse nustatytų apribojimų Pirkėjui įsigyti alkoholinių gėrimų.
    5.8. Jeigu Juridinis asmuo nori užsakyti alkoholinius gėrimus perpardavimui, jis privalo nurodyti licencijos leidžiančios mažmeninę prekybą alkoholiniais gėrimais numerį. Tokiu atveju išduotos licencijos veiklos adresas ir užsakymo pristatymo adresas turi sutapti. Jei licencijos numeris bus nenurodytas, ar licensijoje nurodytas adresas ir pristatymo adresas nesutaps, sąskaita faktūra bus išrašyta reprezentacinėms reikmėms.
    VI. Pardavėjo įsipareigojimai
    6.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti galimybę naudotis interneto parduotuvės paslaugomis, kurios veikimo sąlygas nustato šios Taisyklės ir kitos internetinės parduotuvėje skelbiamos sąlygos.
    6.2. Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjo įsigytas prekes pristatyti Pirkėjo pasirinktu pristatymo būdu, remdamasis sąlygomis, kurias nustato šios Taisyklės.
    6.3. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į jam priklausančią asmeninę informaciją.
    6.4. Kai dėl nenumatytų aplinkybių Pardavėjas negali pristatyti internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės, Pardavėjas turi teisę nutraukti Pirkimo-pardavimo sutartį prieš tai informuodamas Pirkėją. Pardavėjas gali pasiūlyti analogišką prekę. Pirkėjui atsisakius, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus per 3 darbo dienas.
    6.5. Pirkėjui pasinaudojus Taisyklių 3.2. punkte numatyta teise, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 3 (tris) darbo dienas nuo tos dienos, kurią jis gavo Pirkėjo pranešimą apie sutarties atsisakymą kartu su grąžinamomis prekėmis.
    6.6. Pardavėjas gali negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtos pinigų sumos tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui.

    VII. Prekių kainos
    7.1. Prekių kainos internetinėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos šalyje cirkuliuojančia valiuta. Pardavėjas yra PVM mokėtojas. PVM įtrauktas į kainą, patvirtinus užsakymą prie bendros prekių sumos prisideda pristatymo mokestis.
    7.2. Pirkėjas, patvirtindamas Taisykles, sutinka, kad prekių pirkimo dokumentai – PVM sąskaitos faktūros, kurios kartu yra ir prekėms taikomi garantijos dokumentai, jam bus pateikiamos tik elektroniniu būdu Pirkėjo registracijos formoje nurodytu elektroninio pašto adresu iš karto po užsakymo įvykdymo. PVM sąskaitose faktūrose nurodomi Pardavėjo rekvizitai, pasirinktos prekės, jų kiekis, galutinė prekių kaina, įskaitant visus mokesčius, ir kiti buhalterinę apskaitą reglamentuojančių teisės aktų patvirtinti būtini pateikti duomenys.
    7.3. Prekių kaina po to, kai Pardavėjas patvirtino užsakymą, keistis gali tik išimtiniais atvejais, kai prekės kaina pakito dėl informacinių sistemų techninės klaidos, akivaizdžių (apsirikimo pobūdžio) klaidų ištaisymo ar kitų nuo Pardavėjo nepriklausančių objektyvių esminių priežasčių (esant šias priežastis pagrindžiantiems įrodymams). Jei tokiu atveju Pirkėjas nesutinka įsigyti prekės nauja kaina, Pirkėjas gali atsisakyti užsakymo informuodamas apie tai Pardavėją per 2 (dvi) darbo dienas internetiniame tinklapyje nurodytais kontaktais. Anuliavus užsakymą šiame punkte numatyta tvarka, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui visas jo sumokėtas sumos pagal tokį anuliuotą užsakymą.

    VIII. Atsiskaitymo už prekes tvarka ir terminai
    8.1. Užsakymo apmokėjimas galimas tik iš anksto naudojant el. bankininkystę arba bankiniu pavedimu.
    8.1.1. Pirkėjas atsiskaito už įsigytas prekes Elektronine bankininkyste: Paysera.

    IX. Prekių pristatymas
    9.1. Pirkėjas, įsigydamas prekes internetinėje parduotuvėje, pasirenka prekių pristatymo būdą: prekių pristatymo paslaugą.
    9.2. Prekių pristatymo paslauga:
    9.2.1. Pirkėjas, pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja pateikti tikslų prekių pristatymo adresą;
    9.2.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui;
    9.2.3. Prekes gali pristatyti pats Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas;
    9.2.4. Pristatymo mokestis Lietuvoje pasirinkus pristatymą į namus: 7.00 Eur su PVM
    Pristatymo mokestis taikomas vienam užsakymui.

    • Pristatymo mokestis netaikomas, kai prekių krepšelio suma didesnė arba lygi 100.00 Eur su PVM.
    Prekes pristatome visoje Lietuvoje, išskyrus Neringą.

    9.2.5. Pirkėjas tikslią prekių pristatymo mokesčio sumą matys prieš patvirtindamas užsakymą. Po užsakymo patvirtinimo prekių pristatymo mokesčio dydis nebus keičiamas.
    9.3. Jei tarp Pirkėjo užsakomų prekių yra alkoholinių gėrimų, visos prekės Pirkėjui gali būti pristatomos ne anksčiau kaip 10 val. ir ne vėliau kaip 20 val., sekmadienį ne anksčiau kaip 10 val. ir ne vėliau kaip 15 val. Pirkėjo pasirinkto laiko lango ribose Pirkėjo pasirinktą dieną (išskyrus rugsėjo 1 d., kurią alkoholiniai gėrimai nėra pristatomi).
    9.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl trečiųjų asmenų, nesusijusių ir/arba nepriklausomų nuo Pardavėjo, kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių
    9.5. Prekių atsitiktinio žuvimo ar jų sugedimo rizika pereina Pirkėjui nuo to momento, kai prekė perduota Pirkėjui. Gavęs prekes, Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę (ar nėra pažeista išorinė pakuotė). Pirkėjui priėmus užsakymą laikoma, kad siunta perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo apie tai nedelsiant informuoti pardavėją telefonu +37065920667, bei dallyvaujant kurjeriui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas, bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti apžiūrint prekių išorę.
    9.6. Jeigu Pirkėjas, priėmęs siuntą, pastebi prekių neatitikimą, gamyklinį broką ar kitus prekių defektus, apie tai nedelsiant (ne vėliau kaip per 24 val. nuo siuntos gavimo) informuoja Pardavėją. Pasitvirtinus skundui dėl netinkamos prekių kokybės ir Pirkėjui grąžinus netinkamos kokybės prekes, Pardavėjas įsipareigoja per 3 (tris) darbo dienas grąžinti pinigus už prekę, kartu padengiant ir grąžinimo išlaidas.
    9.7. Visų parduodamų prekių ypatybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme. Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančių prekių spalva, forma ar kiti parametrai gali neatitikti realaus prekių dydžio, formos ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ypatybių.
    9.8. Pirkėjui atsisakant prekės pirkimo-pardavimo sutarties, Pirkėjui grąžinamos visos jo sumokėtos sumos, įskaitant Pirkėjo sumokėtas prekės pristatymo išlaidas. Tačiau, kaip numatyta Lietuvos Respublikos civilinio kodekso CK 6.22811 str. 3 d., Pardavėjas neprivalo grąžinti vartotojui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad vartotojas aiškiai pasirinko kitą negu verslininko pasiūlytas pigiausias įprastinis pristatymo būdas. Atsižvelgdami į tai, tuo atveju, jei pasirinkote ne pigiausią pristatymo būdą, grąžinant kokybišką prekę, Jums nebus grąžinamos papildomos išlaidos, susidariusios dėl to, kad pasirinkote kitą negu pasiūlytas pigiausias pristatymo būdas.
    9.10. Jei nepavyksta įteikti užsakymo Pirkėjui ir Pirkėjas buvo sumokėjęs už prekes ir jų pristatymą, Pardavėjo atstovai susisiekia su Pirkėju dėl kito prekių pristatymo laiko ir/ar būdo. Jei Pirkėjas vis tiek neatsiima prekių arba nepavyksta jų įteikti, tokios prekės grąžinamos Pardavėjui, užsakymas anuliuojamas, o Pirkėjui grąžinami už prekes sumokėti pinigai, atskaičius banko mokesčius, taikomus Pardavėjui už atliktus banko pavedimus, prekių pristatymo mokestį, jeigu jis buvo taikomas, ir administracinį mokestį, numatytą šių Taisyklių 7.4. punkte, jeigu buvo taikomas.

    X. Prekių grąžinimas
    10.1. Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo jų gavimo dienos. Parduotų nekokybiškų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“. Pasinaudoti pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymo teise numatytas 14 (keturiolikos) dienų terminas apskaičiuojamas taip: (i) kai sudaroma pirkimo–pardavimo sutartis, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna užsakytą prekę; (II) jeigu Pirkėjas vienu užsakymu užsakė daugiau negu vieną prekę ir prekės pristatomos atskirai – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna atitinkamą Pardavėjo prekę.
    Taisyklių 10.1 punkte numatyta teise gali pasinaudoti tik Pirkėjas, kuris pagal LR vartotojų teisių apsaugos įstatymo nuostatas pripažintinas vartotoju, t. y. fizinis asmuo, su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija nesusijusiais tikslais (vartojimo tikslais) siekiantis sudaryti ar sudarantis sutartis.
    10.2. Remiantis LR Civilinio kodekso CK 6.22810 bei 2001 m. birželio 11 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 patvirtintų „Mažmeninės prekybos taisyklių“ nuostatomis be kitų šiuose teisės aktuose nurodytų prekių nekeičiamos ir negrąžinamos šios kokybiškos prekės:
    10.2.1. pagal specialius Pirkėjo nurodymus pagamintos prekės, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į Pirkėjo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos Pirkėjui asmeninėms reikmėms;
    10.2.2. greitai gendančios prekės ar prekės, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
    10.2.3. supakuotos prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
    10.2.4. prekės, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
    10.2.5. alkoholiniams gėrimams, kurių kaina nustatyta sudarant pirkimo–pardavimo sutartį ir kurie pristatomi po trisdešimt dienų nuo sutarties sudarymo, o tikroji gėrimų vertė priklauso nuo rinkos svyravimų;
    10.2.6. kitoms prekėms, nurodytoms 10.2 p. paminėtuose teisės aktuose.
    10.3. Norėdamas grąžinti prekę(-es), vadovaudamasis 10.1. punktu, Pirkėjas turi užpildyti prekių gražinimo dokumentą ir įvesti užsakymo numerį, kuris nurodytas užsakymo pakavimo lape. Neįvedus užsakymo numerio patvirtinti prekių grąžinimo akto galimybės nėra.
    10.4. Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
    10.4.1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
    10.4.2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
    10.4.3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
    10.4.4. Grąžinama kokybiška prekė (per 14 dienų) turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
    10.4.5. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą grąžinimo dokumentą;
    10.4.6. Jei Pirkėjas nėra patenkintas pristatytų greitai gendančių prekių kokybe, o tokiomis prekėmis laikomi maisto produktai ir gėrimai, kurių galiojimo terminas yra trumpas, įskaitant ir tuos produktus, kurie turi būti laikomi šaldytuve pagal gamintojo nustatytą temperatūrinį režimą, į Pardavėją privalo kreiptis ne vėliau, kaip per 24 valandas nuo prekių pristatymo el. paštu: info@hedonista.lt arba telefonu: +37065920667. Pirkėjas pateikdamas pretenziją, dėl nekokybiškų prekių, kartu privalo pateikti ir gautos nekokybiškos prekės nuotrauką. Jei Pirkėjas kreipiasi vėliau nei nurodytas terminas ir/ar nepateikia prekės nuotraukos, Pardavėjas neįsipareigoja Pirkėjo skundo spręsti Pirkėjo naudai.
    10.4.7. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes ir negrąžinti už prekę Pirkėjo sumokėtų pinigų, jei buvo nesilaikoma prekių grąžinimo sąlygų, jeigu prekė nėra pilnai sukomplektuota, yra sugadinta, netvarkinga arba nėra tinkamai supakuota;
    10.4.8. Prekių grąžinimo paslaugos kaina siunčiant:
    • Pirkėjui grąžinant kokybišką prekę, įskaitant 3.2. punkte numatyta teise, jos grąžinimo išlaidos bus išskaičiuotos iš grąžinamos sumos. Tuo atveju, jei grąžinama nekokybiška prekė, prekės grąžinimo išlaidos apmokamos Pardavėjo.
    10.4.10. Prekių grąžinimas vykdomas Pardavėjo nustatytu būdu per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių gavimo dienos (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai prekė nekokybiška - tokiu atveju vykdomas prekių grąžinimas per įstatyminį garantinį terminą);
    10.4.11. Jeigu yra grąžinama nekokybiška prekė, pirkėjui grąžinimas nekainuoja – šias išlaidas padengia Pardavėjas.
    10.4.12. Jei Pirkėjui buvo pristatytos ne tos prekės, Pirkėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau nei per 7 (septynias) darbo dienas, informuoti apie tai Pardavėją el. paštu. Gavęs informaciją apie pristatytas ne tas prekes, Pardavėjas savo sąskaita įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi užsakytų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę (-es) sumokėtus pinigus. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 3 (tris) darbo dienas, po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie sutarties atsisakymą, o jei Prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos.
    10.5. Pinigai už grąžintas prekes gali būti grąžinami banko pavedimu į mokėtojo banko sąskaitą per 3 (tris) darbo dienas nuo ne pilno prekių pristatymo dienos.
    10.6. Pardavėjas neprisiima atsakomybės dėl neatlikto arba vėluojančio pavedimo už grąžintas prekes, jei Pirkėjas klaidingai pateikia grąžinimui reikalingus duomenis.
    XI. Apsikeitimas informacija
    11.1. Pardavėjas informuoja Pirkėją, naudodamasis jo registracijos formoje pateiktu el. pašto adresu, o Pirkėjas gali naudotis visais susisiekimo kanalais, nurodytais internetinės parduotuvės svetainės skyriuje „KONTAKTAI“.
    XII. Atsakomybė
    12.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas registracijos formoje pateikia netikslius duomenis, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.
    12.2. Pirkėjas visiškai atsakingas už savo veiksmus, atliktus prisiregistravus prie internetinės parduotuvės.
    12.3. Pirkėjas atsako už savo registracijos duomenų saugumą. Jei registracijos duomenis naudoja trečiasis asmuo, jis bus laikomas Pirkėju.
    12.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės visais atvejais, kai nuostolių atsiranda dėl to, kad Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis ir Privatumo politika (nors tokia galimybė jam buvo suteikta).
    12.5. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai patirtus nuostolius Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka ir pagrindais.
    XIII. Baigiamosios nuostatos
    13.1. Pardavėjas pasilieka teisę sustabdyti, savo nuožiūra pildyti, keisti šias Taisykles ir kitus su Taisyklėmis susijusius dokumentus. Taisyklių papildymai ar pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo dienos (apie pakeitimus informuojant el. paštu, naujienlaiškiais, patalpinus informaciją svetainėje www.hedonist.lt).
    13.2. Jeigu Pirkėjas nesutinka su nauja Taisyklių redakcija, daliniais papildymais, pakeitimais, Pirkėjas turi teisę jų atsisakyti, su sąlyga, kad Pirkėjas praranda teisę naudotis interneto parduotuvės paslaugomis.
    13.3. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
    13.4. Šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
    13.5. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
    13.6. Šalys atleidžiamos nuo įsipareigojimų pagal šias Taisykles vykdymo, jei jų įvykdyti negalima dėl nenumatytų ir Šalių valios nepriklausančių aplinkybių, kurios apima:
    - gaisrą, sprogimą, audras ir kitas stichines nelaimes bei gamtos jėgas, kurios neleidžia įvykdyti prisiimtų įsipareigojimų arba dėl kurių delsiama juos įvykdyti;
    - įvykį ar aplinkybę, kurių sutarties šalis (Šalys) negali kontroliuoti ir kurios neleidžia vykdyti prisiimtų įsipareigojimų arba dėl kurių delsiama juos vykdyti, įskaitant epidemijas ir panašias aplinkybes, kurių Šalys negali kontroliuoti;
    - Vyriausybės arba valdžios veiksmus, kurie neleidžia vykdyti prisiimtų įsipareigojimų arba dėl kurių delsiama juos vykdyti.
    13.7. Prašymą/skundą dėl mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 852626751, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/, bet prieš tai, kaip numato taikomi teisės aktai, Pirkėjas turi kreiptis į Pardavėją.

  • Naujienlaiškio prenumerata

    Bendraukime

     

Ar Jums jau yra 20 metų?
Taip Ne